Avagy a mi történetünk...

Mi Menni Anglia

London Comic Con

2014. november 05. - bukiszabolcs

Hétvégén ismét London volt terítéken.

A reggeli 9:23-as vonatot kényelmesen elértük. A peronon még egy kávét is tudtunk venni, gondoltuk majd kényelmesen ücsörögve elszürcsölgetjük. Első meglepetésünk, hogy a vonat tele volt, a másik, hogy többen is rajzfilm figurának öltöztek. Egy kis furakodás után leültünk a bőrönd tárolóba, majd hála az okos telefonnak, gyorsan megnéztem mi is lesz Londonban.

Meglepetésünkre éppen ezen a hétvégén tartották A London Comic Con-t az ExCel-ben.

MCM London Comic Com October 2013 from MCM EXPO GROUP on Vimeo.

Követtük az embereket, és pár átszállással meg is érkeztünk. Otthon Magyarországon is szoktak rendezni hasonlókat, de ott a beöltözöttek és a látogatók száma töredéke az itteninek. Csak kapkodtuk a fejünket, annyian voltak beöltözve.
A kiállítás területére nem mentünk be, mert egyrészt annyira nem érdekelt, másrészt pedig eszméletlen sokan voltak. A hivatalos honlapon jelezték is, hogy szombaton nem javasolják a látogatást, aki mégis, az készüljön arra, hogy elfogytak a jegyek.

No tovább is álltunk, irány Covent Garden. Lényegében az egész napot itt töltöttük. Ebédre értünk ide, így rögtön ettünk egy isteni hamburgert a MEAT MARKETben. Isteni finom volt, ide biztos megyünk még.
Egész nap csatangoltunk a környéken, egyik boltból mentünk a másikba.
Vacsorára egy japán ramen étterembe mentünk be, ahol alaposan teletömtük magunkat. A végén teljesen random módon buszra szálltunk, és buszoztunk egy kicsit, aminek a lábaink igencsak örültek.

Következzen pár kép amit készítettünk:

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.