Avagy a mi történetünk...

Mi Menni Anglia

A Cole Green Way és Hackney

2015. március 11. - bukiszabolcs

Hétvégén csodálatos időjárással örvendeztetett meg minket a Golf-áramlat... vagy mi a szösz.

Tombol a tavasz, mi pedig kihasználva az alkalmat bringára pattantunk és az egész hétvégét végig kirándultuk.

A Cole Green Way, Welwyn Garden City és Ware közti út

Szombaton piacolni támadt kedvünk, így ismét Finsbury Park vonatállomásra mentünk (Hackney kerület). Nemrég kiváltottam egy kedvezményes kártyát, melyet használva az ár egyharmadát meg lehet spórolni. Teljesen jó.

A reggel már egy kicsit problémásan indult, ugyanis az állomáson bemondták, hogy az egyik járat törölve, mert a szerelvényen dolgozó egyik kolléga “nem jelent meg”. Pontosabbat nem tudtunk meg, tehát nem derült ki, hogy csak elaludt, netán balesetet szenvedett, esetleg csak szimplán sztrájkol. Kisvártatva leesett, hogy a mi járatunkat ez nem érinti.
Az állomásról navigáció segítségével hamar eljutottunk a kiszemelt piachoz.
No, itt mi szemnek szájnak ingere, minden volt. A környéken lakók többsége fekete, török és hasonló náció, így elég sok, számunkra teljesen ismeretlen növénnyel találkoztunk. Voltak hentesek is, akik előszeretettel pakolták ki a pacalt, nyúzott kecske fejet, disznó körmöt és megannyi darabolt belsőséget. A “hagyományos” zöldségek terén sem volt ok aggodalomra.

Minden gyönyörű, és otthon kiderült, hogy finom is. Sikerült eddig soha nem látott méretű avokádót venni. A napokban láttam egy találó képet az avokádó fázisairól, fogadjátok szeretettel.

(Vagyis még nem, még nem, még nem, még nem, NA MOST EGYÉL MEG, késő!)

Na ezt 4 napig ettük úgy, hogy már a piacon érett volt. Isteni.
Útközben pedig érdekes épületeket fotóztunk, íme egy kis válogatás… (a képekre kattintva galéria nyílik meg!)

Vasárnap (lévén nem sok minden van nyitva) gondoltuk megnézzük a Welwyn Garden City és Ware között lévő turista útvonalat. Ez keresztül megy Hertfordon is. Pár évtizeddel ezelőtt még vonat járt a települések közt, ennek útvonalán vezet végig egy nagyon szép, ösvénynél azért szélesebb út. Hol töltésen, hol árokban fut, kétoldalt pedig farmok, szántók szegélyezik. Az úton gyalogosok, kerékpárosok és lovasok is előfordulnak, helyenként érezni a vidék illatát, tehenészet, birkák, lovak. Nagyon hangulatos.

Az egész túra két óra alatt teljesíthető, hacsak nem jön közbe egy meghúzódott láb és egy defeket. Nekünk összejött, így az utolsó circa 5 kilómétert gyalog tettük meg. Mire megérkeztünk a lépcsőhöz, még az eső is elkezdett cseperegni, így az időzítést tökéletesnek mondanám.
Aki esetleg aggódna, a láb alakul, a defekt pedig javítva.
Mint kiderült, a környéken rengeteg kerékpáros útvonal van, így elég sok látnivaló akad még a környéken.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

husimusika 2015.03.11. 16:14:56

Ez nagyon jo lehetett! A piacot meg is latogatnam :)